Mūsdienās liela pastiprināta uzmanība tiek vērsta vietnes reklāmai no dažādu tipu produktu un pakalpojumu ražotājiem un piegādātājiem. Un tas principā nav neparasti, jo mājas lapa laika gaitā pārvēršas par pilnvērtīgu rīku, ar kā palīdzību jau var organizēt efektīvu pārdošanu un kopumā attīstīt kā arī stiprināt pašu biznesu. Kā arī papildus efektīvas mājaslapas izstrādei, kas tad varētu apmierināt visprasīgāko cilvēku pieprasījumus, ir vajadzīgs to pārdomāti izplatīt arī meklēšanas programmās, meklējot atbildi uz pamata lietotāju vaicājumiem. Šinī gadījumā Jums palīdzēs konkrēti mājas lapas optimizācija. Uz šodienu tiek nodrošināti tādi mārketinga pakalpojumi, kur jau šīs nišas uzņēmumi profesionāli nodarbojas ar tādu vietņu reklamēšanu kā arī popularizēšanu, turklāt kurām ir visi šim mērķim vajadzīgie līdzekļi, kā pieredzējis seo speciālists, gan pieejamie instrumenti seo optimizētas stratēģijas izstrādei.

Vairāk lasiet – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

Ieskats SEO attīstības gaitā

Vienlaikus ar meklētājprogrammu uzrašanos tālajos 90. gados vairāki lietotāji saprata, ka tiem jau ir jāapskatās meklēšanas programmu darbības algoritmi, lai piesaistītu trafiku un klientus saviem resursiem. Tanī periodā uzradās sapratne par to, kas ir seo un arī to kādam nolūkam tas ir nepieciešams, pie tam parādījās tāda veida darba profesija kā “seo speciālists” – tie bija cilvēki, kas profesionāli nodarbojās jau ar vietņu seo optimizāciju. Šinī periodā pārsvarā bija pietiekoši ar SPAM veidīgu tekstu ar atslēgvārdiem, lai nonāktu augstās pozīcijās.
Jau 1998.gadā Google programma ieviesa PageRank algoritmu, kurs radikāli visu izmainīja. Līdzīgi kā Google, arī Yandex 1999. gadā izstrādāja TIC algoritmu. Šie algoritmi tiešām bija viens otram līdzīgi un pamatojās uz saites svaru. Lielu apjomu uzsāka ieņemt mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklētājprogrammas ir sākušas pamatīgu cīņu ar saišu spamošanu. Viss sākās ar Google algoritma Penguin ieviešanu 2012.g. Pēc tam 2014. gadā Yandex meklētājs paziņoja, ka tiešām pilnīgi atspēkoja linku svaru uz formulu reitingam, un 2015. gadā radīja Minusinsk filtru, kas sodija mājas lapas bloķējot tās par surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015. gada ikkatrs seo speciālists jau saprata, ka tiešām spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Šobrīd ir deklarēti vairāk nekā astoņi simti faktori, kuri ietekmē pozīcijas reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā šodien iekļūt meklēšanas rezultātu TOP-10, tomēr ir sistemātisks un sarežģīts darbs ar mājas lapu, kur ir pārdomāta seo stratēģija.

Speciālists, kura realizēta mājas lapu izstrāde atbildīs visām prasībām

Nenoliedzami, seo optimizācija, kā jau ikviena pavisam cita lieta, ir apgūstama. Bet, tas nemaz nav vien mājas lapas optimizācija, standartā seo pakalpojumi ietver kompleksu pakalpojumu klāstu, kur būs likts klāt liels speciālistu skaits. Visbiežāk seo speciālists, ir tāds darbinieks, kā pienākumos tiek iekļauts seo audits un stratēģija, turpretim, mājas lapu izstrāde jau ir pārējo darbinieku pienākums. Šobrīd pastāv ne viena vienīga digitālā mārketinga aģentūra, kas spēj nodrošināt pilnu pakalpojumu klāstu, piedāvājot Jums iespēju pat pelnīt uz mājas lapām, kur var tikt pielietota, kā piemēram, google reklāma. Tādēļ šeit nebūs ekonomijas jautājums, būtu jāatrod tāda mārketinga aģentūra, kas jau ir sevi pierādījusi un kuras projekti jau veiksmīgi strādā tirgū. Tāpēc svarīgākais būtu jāatceras, kad mārketinga pakalpojumi ne vienmēr iekļauj sevī pat optimizāciju, līdz ar to jāpēta tieši digitālais mārketings un tajā esošie seo speciālisti.